Introducing Keep Advisor: Joe Urgo & Announcing Keep Partner district0x

Макс Шарифуллин
3 min readOct 19, 2020

--

Z radością informujemy, że Joe Urgo jest najnowszym doradcą Keep Network i naszym najnowszym partnerem.

Joe jest współzałożycielem district0x, a także prezesem Sourcerers. District 0 x, nasz najnowszy partner, to sieć zdecentralizowanych rynków i społeczności zasilanych Ethereum, Aragon i IPFS. Joe był również konkurencyjnym graczem w pokera, traderem na instrumenty pochodne i prowadził operacje dla kilku firm kryptowalutowych, w tym Coinbase i Ethlance.

Powiedz nam więcej o swoim pochodzeniu i zainteresowaniach w przestrzeni.

Zanim odkryłem Bitcoina, moje zainteresowania zawsze znajdowały się na styku teorii gier i finansów. Zacząłem handlować akcjami, kiedy miałem 12 lat, porzucił studia kilka miesięcy, aby grać w pokera profesjonalnie, co spędziłem 7 lat robi przed spotkaniem menedżera funduszu hedgingowego w World Series of Poker, który w końcu zaproponował mi pracę jako trader instrumentów pochodnych w Three Arrows Capital.

Podczas mojego czasu w Three Arrows natknąłem się na Bitcoin, kiedy po raz pierwszy zebrał ponad $100. Jako trader interesowałem się początkowo zmiennością i potencjałem zysków, ale szybko zdałem sobie sprawę z większego potencjału po przeczytaniu białej księgi Satoshi ‘ ego i spędziłem następne kilka miesięcy idąc w dół króliczej dziury Bitcoina, zanim zdecydowałem, że chcę pracować dla firmy w przestrzeni kosmicznej. Złożyłem podanie do Coinbase i spędziłem tam prawie 3 lata jako kierownik operacyjny, w końcu zostawiając start up Sourcerers.

Możesz powiedzieć, co to jest district0x i co robi dla ludzi?

district 0 X to sieć zdecentralizowanych rynków zasilanych przez Ethereum, Aragon i IPFS. Naszym celem jest ułatwienie funkcjonowania i zarządzania Marketplace ‘ ami i społecznościami jako zdecentralizowanymi podmiotami. Sieć district0x umożliwi odtwarzanie wielu najpopularniejszych aplikacji i usług w Internecie, eliminując jednocześnie poszukiwanie i przekazywanie decyzji i danych osobowych osobom trzecim.

Jakich cech szukasz w projektach, które doradzasz i wspierasz?

Na początek Szukam projektów, które rozwiązują prawdziwe problemy, a nie tych, które po prostu chcą wprowadzić token do swojej platformy lub protokołu, aby móc zrobić sprzedaż tokenów. Wciąż jesteśmy bardzo wcześnie w cyklu życia Ethereum, więc najbardziej pociągają mnie projekty budowania infrastruktury, która może umożliwić przyszłe aplikacje, a Bezpieczeństwo i skalowanie to obecnie dwa najważniejsze obszary. Na koniec, ale nie mniej ważne, staram się wspierać założycieli, którzy podzielają moją zasadę skrajnej przejrzystości i którzy moim zdaniem naprawdę chcą popchnąć przestrzeń do przodu dla wszystkich.

Co szczególnie przyciągnęło cię do projektu Keep?

Natknąłem się na Keep whitepaper kilka miesięcy temu, kiedy został początkowo wydany i od razu byłem pod wrażeniem głębi myśli widocznej w całym świecie i starannie przemyślanej konstrukcji mechanizmu zasilającego token model. Skontaktowałem się z Mattem Luongo, aby dowiedzieć się więcej o Keep i tym, jak możemy potencjalnie wykorzystać technologię district0x, i byłem zdumiony jego długofalową wizją projektu i przeglądem wyzwań, przed którymi stoi cała branża.

W jaki sposób Twoja społeczność może skorzystać z Keep?

W district0x chcemy umożliwić każdemu stworzenie własnego rynku i rozpoczęcie sprzedaży towarów w ciągu kilku minut. Oczekujemy, że towary cyfrowe nadrobią większość wymiany w całej sieci. Keep to idealne rozwiązanie dla twórców, którzy chcą sprzedawać muzykę, obrazy i inne rodzaje sztuki cyfrowej. Przewidujemy również, że członkowie okręgów korzystający z Keep udostępnią prywatnie dane niezbędne do skutecznego zarządzania ich okręgiem.

Co będzie dalej z district?

Miej oko na wydanie białej księgi Meme Factory w ciągu najbliższych kilku tygodni, przedstawiając nasze plany dotyczące zdecentralizowanej platformy do tworzenia i wymiany cyfrowych przedmiotów kolekcjonerskich. W związku z tym, że Aragon wkrótce pojawi się w głównej sieci, z niecierpliwością czekamy również na wprowadzenie stakingu dzielnicowego, dzięki któremu posiadacze tokenów będą mogli uczestniczyć w zarządzaniu ulubionymi rynkami w sieci.

Dowiedz Się Więcej

Więcej informacji o Keep Network:

--

--